PENAJA

Tuesday 6 November 2012

egTUKAR



dapat juga akhirnya selepas 3 kali mencuba. sebenarnya berita ni nak rahsia tapi rahsia ni hanya bertahan 3 hari je lpas rslt kuo. ari ni (selasa) kecoh dah 1 sekolah hanya dua org yang dapat bertukar.

tadi di sekolah sempat jmpa pengetua di kantin dan sembat dia bertanya beberapa soalan:

Puan: awak dapat pindah ek?
aku: Alhamdullilah dapt pindah (senyum lebar sebab dia yang tegor dlu.aku mls nk tgor hehe)
Puan: sekolah mana?
aku: Smk Bandar Tenggara, rezeki anak rasanya
Puan: ke ada jumpa sapa2 (merujuk kepada kabel la)
aku: tak ada la puan rezeki anak smbil senyum (hehe)

maksudnya dia xsokong pn aku pindah. PK1 pn tdi dok pelik mcm mne aku leh dpt. so lepas la dari diKULIkan (bak kata dafi). tapi aku kerja ikhlas....

berat nak tinggal sekolah 2 sebab dah amat2 selesa dgn kawan2 lagi.tapi untuk maju perlu berubah angin. aku xnak jadi seperti beberapa org yang dh lama dok skolah 2 jdi guru semata2. kerja semua nk elak.tepis dll. sebab aku dh nk masuk tahap 2.sape2 bagi kerja pn dah leh nk mantol (dakwat dah kering)...

No comments:

Post a Comment