PENAJA

Tuesday 29 January 2013

ramalan pemenang Anugerah Bintang Popular BH 2012 by SHINICHIPEDIA part 2


PELAKON TV LELAKI POPULAR
1. Aaron Aziz
2. Adi Putra
3. Beto Kusyairy
4. Fahrin Ahmad
5. Johan As’ari
agak sukar untuk katogeri ini. lazimnya pengundi tidak membezakan antara drama dan filem. memandangkan Aaron hanya berlakon drama astro, beliau akan gagal di sini.  tahun lalu katogeri ini mengundang kejutan sedangkan Adi Putra sedang hangat tahun lalu. tahun ini beliau akan gagal lagi. dijangka Johan As'ari akan menang. anda setuju?
PELAKON TV WANITA POPULAR
1. Fasha Sandha
2. Izara Aishah
3. Nabila Huda
4. Neelofa
5. Siti Saleha
ini juga sukar ditentukan.FAsha, Izara, Nabila dan Neelofa. Fasha seakan hilang dari industri sebab sedang berbadan dua. Izara macam dah suam sejak dua menjak ini. Nabila stil hangat namun neliau tidak digemari penonton atas sikap diluar drama. mungkin neelofa akan menang disebabkan beliau sedang panas semasa ini. apa drama beliau yang berkesan? ermmm...
PENGACARA TV LELAKI POPULAR
1. AC Mizal
2. Awal Ashaari
3. Aznil Nawawi
4. Faizal Ismail
5. Zizan Razak
tahniah zizan. ini peluang anda untuk menang. Melodi amat membantu, namun bukan kemenangan yang berterusan jika tiada penambahbaikan dalam penyampaian.
PENGACARA TV WANITA POPULAR
1. Adibah Noor
2. Didie Alias
3. Fara Fauzana
4. Neelofa
5. Sharifah Shahira
Fara akan bersaing dengan neelofa. sama2 di NONA namun siapa lebih menyerlah. kecantikan dan "barang baik" nyata memihak pada neelofa. langkah fara tinggalkan melodi 1 kesilapan. beliau kurang menyerlah di NONA. rancangan makcik2.
PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR
1. AG
2. Faizal Ismail
3. Halim Othman
4. Johan
5. Nabil
tahniah JOhan peluang nada cerah!! faizal ismail zaman anda sudah berlalu.sebab tiada perkembangan yang baik dari aspek penyampaian. di tahap lama.anda kekal pun disebabkan tiada pencabar yang baik. sebenarnya anda hampi2 disingkirkan jika Din Bramboi masih ada. jika Din Bramboi ada, adakah Johan akan muncul?.
PENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR
1. Abby Fana
2. DJ Lin
3. Fara Fauzana
4. Linda Onn
5. Raja Azura
Fara fauzana ini peluang anda untuk menang. namun kemenangan anda adalah kerana tiada bakat lain yang menyerlah muncul. anda perlu berwaspada dan tingkatkan prestasi.
PENYANYI LELAKI POPULAR
1. Aizat Amdan
2. Black
3. Faizal Tahir
4. Hafiz Suip
5. Hazama
Aizat, nama anda terukir di bintang. berterimakasih pada lagu itu. tanpa lagu itu persaingan adalah ssama rata. mungkin Black atau hafiz akan menang. extra undi hasil kemenangan di AJL 27
PENYANYI WANITA POPULAR
1. Jaclyn Victor
2. Najwa Latif
3. Shila Amzah
4. Stacy
5. Yuna
Yuna dan Shila. siapa akan menang?. yuna dengan terkenal dengan empayer muzik antarabangsa dan kejayaan terukir di bintang. shila pula Asian Wave dan lagu patah seribu. kontorversi dengan kekasih hati juga membantu kerjaya beliau disampaing penampilan bertudung. dijangka Malaysian akan beri kemenangan pada Shila Amzah.
BINTANG PALING POPULAR
agak sengit. dijangka Aaron akan gagal. Shila Amzah, Johan, Neelofa, zizan dan yuna ada potensi memperoleh trofi ini. pilihan saya JOHAN. pilihan Malaysia mungkin Shila Amzah







No comments:

Post a Comment