PENAJA

Monday 3 December 2012

terima kasih dari shinichipedia

Salam,

Sudah lama rasanya saya tidak update blog ni.saya minta maaf kerana agak sibuk sehingga awl tahun depan.tambahan pula laptop saya ada masalah.apa2 pun tunggu saya update blog ini nanti.saya mahu cerita pengalaman saya bercuti ke Bangkok selama 4 hari 3 malam.   Kenapa saya update blog ni hari ni adalah sebab 1 peristiwa. Hari ni dlm jam 9.30 malam, saya ke sebuah kedai buger,tidak pasti nama kedai 2 sebenar, jika tidak silap yahoo burger. Oder buger daging istimewa bersama keju. 20mint gk tunggu. Namun berbaloi sebab agak sedap.sepanjang 20 minit pemerhatian, saya amat berbangga melihat anak muda kampung saya terjun ke bidang keusahawanan. Inilah anak muda masa depan.ada ciri2 usahawan berjaya. Melalui pemerhatian saya , mereka menyediakan perkhidmatan penghantaran ke rumah. Mcm PHD & MCD lak.bagus la.untuk berjaya perlu kreatif dan berusaha.hope perniagaan meraka akan bertambah maju.

 Bukan itu saja yang nk cerita, tetapi pasal pengaruh blog ini dengan massa. Tanpa sedar ada juga yang mengenali  blog ini. Saya fikir hanya pengikut fb saya sahaja yang tahu akan kewujudan blog ini, rupanya yang bukan rakan fb saya saja mengikuti blogini. terima kasih saya ucapkan atas sokongan anda semua. Jika tanpa sokongan pembaca, blog ni tidak akan capai 19000 klik. Terima kasih sekali lagi. Sehingga akhir tahun ini saya harap blog ini akan mencapai 20k klik. Jika ianya tercapai, pada saya itu amat hebat sebab blog ini hanya dibangunkan kurang 5 bulan dan mampu mencapai jumalah bacaan sebanyak 20 000 kali.

  Sepanjang mengendalikan blog ini saya agak terkejut, ini kerana saya mula sedar bahawa pembaca bukan sahaja mahu membaca gosip dan isi politik semata2, namun hal2 pendidikan dan akademik juga menjadu tumpuan pembaca. Buktinya pembacaan tertinggi untuk blig ini adalah bahan untuk peperiksaan stpm. Ini amat diluar jangkaan saya. Pada saya internet juga membawa faedah kepada umat manusia!. Untuk tahun hadapan saya akan pastikan setiap update akan memeberikan anda maklumat yang berkualiti dan berguna untuk anda.doakan blog ini akan terus maju jaya

Sekian,  
Shinichipedia




No comments:

Post a Comment