PENAJA

Saturday 11 August 2012

aku pn xphm tp try je la http://prelaunchx.com/x/shinichi85

opps... den tumpang lalu kejap..
Nak raya ni nak pakai duit kan? apa kata join program ni, program ni under FOREX. 27/8/2012 company lancarkan prelaunchx tetapi siapa yg join SELEPAS tarikh tuh kene bayar rm100. Jadi skrang korang semua ade mase lagi utk JOINT secara FREE :) Then selepas tarikh 27/8/2012 TUH, FOREX akan hantar cek kat umah berdasarkan berapa yg awak da dapat dr hari nie smpai la t
arikh 27/8/2012 . Simple kan? Sementare masih FREE baik joint, xpayah bayar pape pun..tak RUGI ape pun sbb dye tak akan mintak NO acc bank anda, NO TELEFON anda atau IC anda. Yang anda perlu buat hanye tekan LINK kat bawah nie dan daftar. Kalau tak berminat bole tekan TERMINATE this...
http://prelaunchx.com/x/shinichi85 xyah byar pon.. smntra mseh free jom join... blum cuba blum tahu ,,, jgn tkot... :) sambil2 tungu RV

sebelum ni join je prelaunchx tanpa mengenali asal usul.. hehe..
sebab xmengeluarkan sebarang modal.. saya join je la.. tgk2 saya pulak yg dapat income.. selama 3hari saya join dapat $110.. xtahu berapa dalam RM.. hihihi...
sesiapa nk join.. boleh klik sini...  http://prelaunchx.com/x/shinichi85
kalau xberapa yakin... jgn daftar ya.. hehe.. sebab bukan paksaan...
td saya tanya seorang kawan ni dan juga merupakan upline saya...
ape prelaunch tu?? serius!!! betul2 xtahu pasal prelaunchx ni.. daripda blur pasal ni baik tanya terus... malu bertanya sesat jalan.. =P
ni jawapan nya..prelaunchx ini akan dilancarkan pd 27/8 jadi anda dikehendaki mencari seberapa ramai mungkin org untk join..pendptan akak diperolehi hasil dripada kutipan seberapa downline kita dpt..cek akan diberikan pda 27/8 namun harus diingat akaun hendaklah aktif sebelum dan selepas prelaunchx dilancarkan.

pastu saya tanya lagi.. betul ke dieorg akan bagi cek tu nanti.. yela kan cam banyak pulak duit tu.. xkan nk bagi free2 pulak kan..
ni jawapannya...
Sebenarnya apabila sebuah sykt forex yg baru nak buka Firma, mereka akan buat spt PreLauch X dgn memberi Free account bernilai USD30 dan paling tinggi saya pernah tengok hingga mencecah USD500. Ini perkara biasa krn Firma Broker Forex antarabangsa, pelaburan mereka bukan macam sykt MLM atau sewaktu dgnnya. Pelaburan mereka Trillion Dollar utk memulakan satu2 firma broker termasuk pengiklanan dan free promotion commission.so kita ambil peluang ini dan ikut terma2 yg ditetapkan dan info2 mereka dr masa ke semasa utk menikmati bonus dan komisen yg ditawarkan kpd ahli yg berdaftar.

so, nak daftar?? 
http://prelaunchx.com/x/shinichi85

No comments:

Post a Comment