PENAJA

Sunday 9 September 2012

Video: Aksi Bodyguard Anwar Acu Senjata Api Terhadap Orang Awam.



Hebat betul spin haprak pakatan, yang bersalah akan ditukar menjadi tidak bersalah. Sama seperti kes ngentot China Doll,panjat atas perut bini orang hinggalah kepada Guan Eng seleweng berbillion ringgit wang rakyat.Kesemua di spin yang kemudiannya menyalahkan lawan seolah mereka tidak bersalah.

Kalangan pemain media haprak pakatan sudah mula menyalahkan Umno BN. Bodyguard Anwar mengacukan pistol kepada orang awam tak bersalah,orang awam yang berdemo pula dipersalahkan.

Malah paling menarik ada haprak pakatan kata bodyguard yang bernama Dino ni langsung tak mengacukan senjata,sebaliknya hanya mengeluarkan senjata dan sebagai SOP .

Korang tengok sendiri aksi bodyguard Anwar...ini buktinya bodyguard Anwar mengacukan senjata kepada orang ramai.Bayangkan jika pistol tu meletup dan ada yang cedera atau mati..Agaknya apa haprak pakatan nak spin?

Haprak pakatan dan Anwar dah bawa budaya baru kedalam politik negara,Tak puas hati acu pistol,manalah tahu satu hari nanti bila tak puas hati terus tembak orang pulak..


Pisau kata " pistol Anwar tembak china doll tak salah pun..?"


Read more: http://www.pisau.net/2012/09/video-aksi-bodyguard-anwar-acu-senjata.html#ixzz25xw8as9Q

No comments:

Post a Comment